Singapore, Thailand, Cambodia

Day 1 - The Beginning

Коментарите са изключени за Singapore, Thailand, Cambodia

Пламен Дойчев / Asia / Singapore, Thailand, Cambodia

Ден 1 – 22.02.2013 Отпътуваме от централната Софийска автогара с автобус за Истанбул в 23.00 часа. Шофьорът на автбуса по едно време направи опит да ни издуши с парното, но един човек го помоли да го намали и оцеляхме. Може би заради късния час на преминаване на границата не ни се правиха на интересни и […]

Filed Under: Asia by Plamen Doychev 27.03.2013, 17:15

Ден 1 – 22.02.2013
Отпътуваме от централната Софийска автогара с автобус за Истанбул в 23.00 часа. Шофьорът на автбуса по едно време направи опит да ни издуши с парното, но един човек го помоли да го намали и оцеляхме. Може би заради късния час на преминаване на границата не ни се правиха на интересни и минахме сравнително бързо. След седем часа и половина път пристигнахме на централната авготара в Истанбул. Понеже е доста рано, беше и валяло, а и ние бяхме с тънки дрехи, решихме да се предвижим до летището и да прекараме времето до полета – около 6 часа, там. Транспортът до летището е много удобен –  на автогарата има метростанция и влакът те кара директно до летището.

Метрото на Истанбул. Тони е с дебелото яке което планирахме да изхвърлим в Сингапур.

Метрото на Истанбул – спирка Ататурк.Тони е с дебелото яке, което планирахме да изхвърлим в Сингапур.

Турците като цяло са доста напред с материала. Още като преминеш границата и си личи, че попадаш на друго място. Дори си зададохме въпроса кой е в ЕС – ние или турците. Истанбул прилича на голям европейски град, а летище Ataturk е супер модерно. Ние естествено след нощното пътуване се чувствахме недоспали и доста уморени, та търкахме седалките в салона за заминаващи. Тони дори последва примера на доста заминаващи и полегна на няколко седалки и дремна към 30 минути. Последва кафе , фреш портокал и леко придвижване към check-in -a. Полетът ни за Сингапур беше в 13,25ч.

Самолета с който летяхме до Сингапур.

Самолетът, с който летяхме до Сингапур.

Още с качването в самолета на Сингапурските авиолинии  бяхме силно впечатлени от красотата на стюардесите. Те наистина бяха изключително красиви и чаровни и всеки от нас си имаше любимка 🙂 . Униформите им бяха също доста стилни 😉 . Полетът до Сингапур в тази посока е девет часа и половина. Това означаваше за нас втори ден без сън. В самолета имахме късмет,  седяхме двамата на 3 седалки. Това малко помогна, за да мине по-леко пътуването, но така или иначе в самолета не можахме да спим пълноценно. Освен това в салона беше и симфония от кихане и кашляне, имаше и масово азиатци с маски на лицето….Тони се ужаси, все пак искахме да останем здрави, предстоеше ни дълго и приключенско пътешествие :). Още с излитането от Истанбул ни раздадоха яденето и ние си помислихме, че това е обяда. Оказа се обаче, че това е вечерята 😉 . Хората си карали по Сингапурско време без значение, че разликата с Турция е 5 часа. След малко ни дръпнаха завесите и загасиха осветлението, а ние се бяхме нагласили за следобедно кафе и чай. 🙂 🙂 🙂 . Следващите часове прекарахме в дрямане, будене 🙂 и т.н., Тони от време на време гледаше филми, които между другото бяха от най-новите, които иначе не бяхме успяли да гледаме в София, а аз следях информационната програма на мониторчето пред мен докъде е стигнал самолета, на каква височина се движи , с каква скорост и.т.н. Иначе с одеалцата и възглавничките, раздадените ни топли чорапи, слушалки на ушите успяхме да си създадем мини-комфорт и да се настроим за Азия !!!!

<Начало     Ден2>

LEAVE THE FIRST COMMENT

AND MAKE ME REALLY HAPPY!

badge

About us

Some infos

My Profile Pic

Ние сме Пламен, Тони, Дамян и Невена, семейство ентусиасти, любители на дългите пътувания, колoезденето в планината, разходките в гората и слънцето на плажа.