Singapore, Thailand, Cambodia

Day 2 - After Looooong Flight

Коментарите са изключени за Singapore, Thailand, Cambodia

Пламен Дойчев / Asia / Singapore, Thailand, Cambodia

Ден 2 – 23.02.2013 След две денонощия без сън и пресичането на няколко часови зони, вече не знаехме нито кой ден е, нито колко е часа със сигурност. Рано сутринта в 5.30 часа пристигнахме на летище Changi. Все още нямахме представа каква изненада ни очаква извън климатизираната зона на летището. 🙂 Сравнително бързо се справихме […]

Filed Under: Asia by Plamen Doychev 27.03.2013, 17:35

Ден 2 – 23.02.2013
След две денонощия без сън и пресичането на няколко часови зони, вече не знаехме нито кой ден е, нито колко е часа със сигурност. Рано сутринта в 5.30 часа пристигнахме на летище Changi. Все още нямахме представа каква изненада ни очаква извън климатизираната зона на летището. 🙂 Сравнително бързо се справихме с документалната част и багажа въпреки, че имахме известно лутане, и се отправихме към хотела. Още с отварянето на вратите на летището жегата и влагата  направо ни спряха дъха. Аз моментално се върнах в тоалетните и си сложих късия ръкав. Тони също се поразхвърли.

Singapore Stopover Holiday програмата е много добре развита и като цяло си заслужава много. Всичко беше организарано перфектно и супер професионално до най-малкия детайл.!!! Още от летището ни раздадоха билетите за забележителностите,  които може да посетим чрез програмата безплатно, тъй като ние предварително си бяхме платили всичко към самолетния билет, дадоха ни допълнителни разяснения и ни качиха на автобусче, което ни транспортира до хотела. (дори още в 6 ч сутринта)

Вече всичко е спокойно, защото имаме карта на Сингапур :)

Вече всичко е спокойно, защото имаме карта на Сингапур 🙂

Хотелът ни се оказа изключително добър с перфектна локация за всичко.Много любезен персонал, само да се приближиш и веднага следва „Yes , madam“  или „Yes , sir“ 🙂 . Имахме си даже и басейн на 4-тия етаж, до който ние разбира се не стигнахме…имахме си друга цел!

Понеже часа на нашето пристигане беше доста ранен в хотела нямаше как да ни настанят. Трябваше да чакаме до 14.00 часа. Оставихме си раниците и тръгнахме на разходка. Чувствахме се размазани от безсънието и мачкащата ни жега ( трябваше да се справим с около 30 градуса разлика в температурите + часовата разлика и огромна влажност на въздуха ) , но нямаше какво да правим- не искахме да си губим времето в лобито на хотела. В близост са намираше Chinatown  и решихме, че ще е добре да отидем да разгледаме.

Все още се виждаха следи от Китайската нова година.

Все още се виждаха следи от Китайската Нова година.

Това обаче не беше добра идея като за първото нещо, което трябваше да видим от Сингапур. В Chinatown от всякъде се носеше някаква смрад, а разни китайци готвеха непонятни за нас неща като кокоши крака с чесън, пълнени патки и други, които не можехме да определим. От това се разнасяше  гадната за нас и „апетитна“ за тях миризма…:)

Патка по Китайски. Има ли желаещи?

Бързо се разкарахме от там  и се отправихме към ботаническата градина. Едно бижу в сърцето на Сингапур. Входът за градината е безплатен и тя се използва от местните за спорт, пикници и други забавления.

Ботаническата градина

Решихме да се подкрепим с по едно фрешче  преди да тръгнем по пътеките, а Тони си взе и кафенце. След малката почивка поехме по алеите, минахме през дъждовната гора и продължихме към National Orchid Garden.

Градината на орхидеите. Тук загубихме ума и дума.

Входа за парка на орхидеите е платен и тук за пръв път влязоха в употреба купоните, които ни раздадоха по програмата. Градината на орхидеите беше едно от най-уникалните неща, които сме виждали. Прекарахме си незабравими няколко часа там, без изобщо да ги усетим. Снимахме се и се любувахме на богатството от цветове и разнообразие на тези красиви растения. Цялата ботаническа градина е едно истинско съкровище, веднага се потопихме в изключително пищна и зелена растителност, високи палми, драциени и други тропически цветя и храсти….действаше ни много релаксиращо това зелено впредвид недостига ни на сън. 🙂 След обиколката на ботаническата градина вече се отправихме към хотела , където вече се надявахме, че ще може да се настаним.

Оооооо да! Вече имаме истинско и то доста комфортно легло. След 50 часа безсъние взехме по един душ, легнахме и заспахме като къпани. Като цяло не можехме да си позволим много сън , защото в Сингапур програмата ни беше много наситена. Събудихме се към 18.00 часа и отново поехме на обиколка, вече освежени и с тонус. 🙂 Насочихме се към най-голямото „Виенско“ колело в света The Singapore Flyer.

Виенското колело. Най-голямото в света.

Пътя ни до него минаваше през city -то на Сингапур , където се намира финансовата и бизнес част на града. Сингапурското city  много прилича на това в Манхатън, но разликата е в това, че в Сингапур е много, ама много чисто и зелено. Ходим, блеем, правим снимки и се чудим защо и при нас не е така. Бяхме толкова изумени от тази цивилизация, отвсякъде се усещаше, че тази държава е доста добре развита икономически.

Marina Bay а в дясно от мен е символа на Сингапур - Merlion

Marina Bay, а в дясно от мен е символът на Сингапур – Merlion

Обоколката с Виенското колело е 30 мин. и е много готина. Качва те на доста голяма височина и има много готина панорама над града, а късно вечерта е още по-романтично – стоиш си горе и съзерцаваш милионите светлинки от залива долу, от небостъргачите и сградите пред теб. На площада около колелото имаше празненство, на което съвсем случайно попаднахме. Това беше някакъв фестивал, свързан с Китайската Нова година – беше много интересно за нас, истинско преживяване и се спряхме да погледаме, да помахаме и да поснимаме!!! Изпълни ни и нас това настроение – ние пък си празнувахме стъпването ни на Азиатска земя! 🙂 Изключително колоритно!

Хората облечени в традиционни носии на различните азиатски държави.

Хората, облечени в традиционни носии на различните азиатски държави.

Порадвахме се, пляскахме и тръгнахме да търсим ресторантче за вечеря. Междувременно беше започнало светлинното и звуково шоу , за което изобщо и не подозирахме, но попаднахме . Целият ансамбъл от сгради и пристанището се осветяват под тоновете на приятна музика. Има дори и голям пеещ фонтан, който разпръсква цветни водни струи в хармония с музиката. Представлението започва в определени часове и по това време имаш чувството, че всички посетители на Сингапур като нас се бяха стекли да го гледат.Това беше незабравимо и ние бяхме дълбоко възхитени!!!!

Светлинно и звуково шоу.

След малко обикаляне си намерихме едно подходящо ресторантче до реката където ядохме храни с все още неясен за нас произход. ;).

Какво по дяволите е това в чинията ми? :)

Оппппссссс, май хапнах нещо странно. Какво по дяволите е това в чинията ми? 🙂

След вечеря се заприбирахме към хотела. Вече се беше стъмнило доста и имахме възможност да видим как Сингапурските teen -ове си правят купона. Понеже цените на алкохола са доста високи – една бира е 8 – 9 Сингапурски долара по заведенията, младежите си купуват алкохол и се натъркалват по мостовете на реката и така се забавляват. Заспахме веднага, силно впечатлени от това, което видяхме през този ден – една изключително модерна, чиста и подредена държава, с железни и строги закони!

<Ден1     Ден3>

LEAVE THE FIRST COMMENT

AND MAKE ME REALLY HAPPY!

badge

About us

Some infos

My Profile Pic

Ние сме Пламен, Тони, Дамян и Невена, семейство ентусиасти, любители на дългите пътувания, колoезденето в планината, разходките в гората и слънцето на плажа.