Singapore, Thailand, Cambodia

Day 3 - Unbelievable Singapore

Коментарите са изключени за Singapore, Thailand, Cambodia

Пламен Дойчев / Asia / Singapore, Thailand, Cambodia

Ден 3 – 24.02.2013 За пръв път спим по локалното време цяла вечер. Предната вечер си легнахме на време и се надявахме да се наспим добре. За съжаление обаче в 8.30 часа сутринта ми се обади някой от рецепцията , който много държеше да разбере дали аз съм г-н Дойчев. След като му се представих […]

Filed Under: Asia by Plamen Doychev 29.03.2013, 09:19

Ден 3 – 24.02.2013
За пръв път спим по локалното време цяла вечер. Предната вечер си легнахме на време и се надявахме да се наспим добре. За съжаление обаче в 8.30 часа сутринта ми се обади някой от рецепцията , който много държеше да разбере дали аз съм г-н Дойчев. След като му се представих сънен по телефона и го успокоих, че аз съм г-н Дойчев, ми се извини и затвори. Това не беше всичко в 9.00 часа почука камериерката и попита дали може да оправи стаята. Какво всъщност искаше да оправя, та ние още бяхме в леглото. Явно в Сингапур денят започва от доста рано. Ясно беше, че със спането ни беше до тук. Станахме и се приготвихме за дневната програма, а тя изобщо не беше лека.

EOS40D_0003

Качихме се на въжената линия за остров Sеntosa

Този ден бяхме планували разходка до о. Sentosa. До острова се стига с лифт, наречен Singapore Cable Car, който минава над пристанището на Сингапур и като цяло си е голямо приключение.

Лифта минава над пристанището на Сингапур

Лифтът минава над пристанището на Сингапур

о. Sentosa е много приятно и бихме казали фантастично местенце, предлагащо всякакъв вид атракциони и забавления. Лифтът ни свали в непосредствена близост до Tiger Sky Tower. Това представлява висока кула, по която се качва една голяма гондола. След като гондолата достигне връхната си точка започва да се върти на 360 градуса и предоставя невероятна гледка над Сингапур. Това беше първото място, което посетихме този ден, използвайки отново нашите купони по програмата.

Tiger Sky Tower вече сме на върха

След като се повъртяхме с гондолата на Tiger Sky Tower отидохме в морския аквариум S.E.A. Aquarium, който е част от така нареченият Marine Life Park , който освен аквариума включва и още няколко атракциона, на които ние не обърнахме внимание. Аквариумът е най-големият в света и  наистина много впечатляващ. Нямаше как  да пропуснем такова нещо! А докато стигнем дотам си направихме страхотна разходка по множество алеи на острова, измежду много растителност и невероятни атракции, като 200 метровта алея с пеещи фонтани, истински шедьовър на изкуството – произведение на ученик на Гауди – разпознава се стила веднага по множеството малки цветни плочици, с които е облицован фонтана – той е във формата на разни медузи и октоподи, които плюват по малко вода, когато ги приближиш 🙂

S.E.A. aquarium

Не знам колко време точно сме прекарали в аквариума, но то мина неусетно. Видяхме голямо разнообразие от риби, раци, корали, акули и т.н. Потопихме се в един приказен и фантастично красив подводен свят – светът на океана, който няма как иначе да опознаем!

Разнообразието на корали беше огромно.

След като излязохме от аквариума вече беше станало време за обяд. Имахме късмет, защото съвсем наблизо попаднахме на една  center of Malaysian food, където се предлагаха всякакъв вид храни, които на нас ни се струваше, че миришат на все едно и също странно нещо. Малайзия не беше включена в пътешествието ни, та решихме по тази причина да опитаме поне малайзийската храна.

Food Street -а представлява огромно закрито помещение където се прадлагат много различни храни.

Food Street -а представлява огромно закрито помещение, където се прадлагат много различни храни, типични за Малайзия.

Малко ни беше трудно с избора 😉 ,но все пак успяхме да хапнем. Аз ядох някакво глинено гювече с ориз и осолена риба, а Тони същото гювече само, че с пиле.

Хмммм, от къде да го започна :)

Хмммм, от къде да го започна 🙂

За десерт си бяхме взели нещо много странно, което не можахме да изядем 😉 . Представляваше нещо като сладолед с царевица, боб, червено цвекло и още някакви други неща, които не можахме определим. Сладолед – силно казано – оцветени ледени кристали…..

Десерта който не можахме да изядем :)

Десертът, който не можахме да изядем 🙂

След хапването и още дълги разходки из островчето, много снимки,  тръгнахме  към зоологическата градина Singapore Zoo. За съжаление обаче едни местни хора, които попитахме как може да стигнем до там ни попариха надеждите. Зоологическата градина затварялa в 18.00 , а вече минаваше 15.00 часа. Обясниха ни, че няма как да стигнем и да я разгледаме за времето, с което разполагахме. Седнахме в едно паркче и прекроихме плановете си. Насочихме се към Orchard Road. Това е най-голямата shopping  улица в Сингапур, от двете и страни се редуват мол след мол и така няколко километра. Ние разгледахме само два – първо минахме през Paragon Shopping Centre, а след това минахме и през Plaza Singapura. Ясно беше, че на всички няма как да обърнем внимание, а и целта на нашето пътуване не беше shopping  по моловете. На фона на това, което видяхме обаче, нашите молченца изглеждат като детска стая. Всичко естествено има своето обяснение Orchard Road е най-популярната световна търговска улица т.е. много хора от цял свят идват специално на тази улица, за да си напазаруват. Предлаганито разнообразие от марки, видове стоки и т.н. е направо главозамайващо. Да не забравим да споменем и огромните увеселителни центрове вътре + цели етажи с видове храни от цял свят!!! Направо ни се завъртя свят!!!

След като добихме представа какво представляват Сингапурските молове, решихме да отидем до индийския квартал, който се казва Little India. Там има няколко забележителности, които искахме да видим. За съжаление обаче там бяхме много неприятно изненадани. Още с влизанието в квартала видях една купчина индийци, коитo гледаха крикет по доста интересен начин и реших да ги снимам. Точно след тази снимка обектива на фотоапарата ни отказа. Ами сега…? Втори ден в Азия – остават ни още 22, тепърва започваме…..и БЕЗ ФОТОАПАРАТ!!!! НЕВЪЗМОЖНО!!!!

Индийци гледат крикет. След тази снимка ми отказа обектива. Повече в Индийски квартали нама да ходя.

Ясно беше, че без снимков материал не можеше да се върнем, това означаваше, че трябва веднага да тръгнем да търсим нов обектив. Това доста обърка плановете. Върнахме се отново на Orchard Road и въпреки късния час и факта, че е неделя се надявахме, че ще може да намерим нов обектив. Не взехме точно това което искахме, но все пак ще продължим да снимаме, а в псоледвствие се оказа  дори, че този обектив е малко по-добър от стария ни! Значи сме на далавера ! 😉  След като вече имахме нов обектив, решихме да се отдадем на вечерна разходка с лодка по реката и да го тестваме. Нощната разходка с лодка по река Сингапур се оказа прекрасен завършек на посщението ни в Сингапур, дори с привкус на романтика 😉 Движихме се бавно по водата и съзерцавахме цветно осветените нови и модерни сгради, офиси, небостъргачи, хотели и всичко беше много красиво…..Отстрани имаше много кафета и заведения, от които долиташе музика, а с нея ни ставаше още по-мъчно, че утре напускаме този красив свят – на реда , чистотата, дисциплината и многото усмихнати и готови да ти помогнат хора!

Вече имаме нов обектив :) Трябваше да го тестваме.

Вече имаме нов обектив 🙂 Трябваше да го тестваме.

Това беше последната вечер от престоя ни в Сингапур. На другия ден заминавахме за Банкок.

<Ден2     Ден4>

LEAVE THE FIRST COMMENT

AND MAKE ME REALLY HAPPY!

badge

About us

Some infos

My Profile Pic

Ние сме Пламен, Тони, Дамян и Невена, семейство ентусиасти, любители на дългите пътувания, колoезденето в планината, разходките в гората и слънцето на плажа.