Singapore, Thailand, Cambodia

Day 4 - Welcome Thailand, Hello Bangkok

Коментарите са изключени за Singapore, Thailand, Cambodia

Пламен Дойчев / Asia / Singapore, Thailand, Cambodia

Ден 4 – 25.02.2013 Тази сутрин никой не ни събуди в 8.00 часа, за да се интересува дали аз съм г-н Дойчев, но ние така или иначе се събудихме по това време, защото  летяхме за Банкок. След като се понадигнахме от леглото, приготвихме раниците и се отправихме към летището. Имахме организиран транспорт по програмата Singapore […]

Filed Under: Asia by Plamen Doychev 29.03.2013, 09:21

Ден 4 – 25.02.2013
Тази сутрин никой не ни събуди в 8.00 часа, за да се интересува дали аз съм г-н Дойчев, но ние така или иначе се събудихме по това време, защото  летяхме за Банкок. След като се понадигнахме от леглото, приготвихме раниците и се отправихме към летището. Имахме организиран транспорт по програмата Singapore Stopover Holiday, което ни спести много време и лутане. Полетът за Банкок беше малко след 13.00 часа. Регистрирахме багажа и използвахме оставащото време да хапнем по нещо. Попаднахме на една Индийска кухня в безмитната зона. Доста вкусно се оказа :).

Летище Changi Сингапур

Още с пристигането на летището в Банкок , чието име все още не мога да произнесем 😉 Suvarnabhumi се долавя разликата между Сингапур и Тайланд. Отне ни около 2 часа да се придвижим с раниците до хотела. Тук нямахме организиран транспорт и разчитахме на градския, за да стигнем до хотела. Градският транспорт все пак на места е супер уреден. Има експресни влакове до летището, които правят връзка с други въздушни влакове, (Skytrain) метро и автобуси. Летището в Банкок ни впечатли с огромните си размери, километри от единия до другия гейт, да не говорим за arrival и departures – отделенията . Изключително добре организирано и много екзотично – навлизаш веднага в тематиката – будизъм, имаше множество цветни фигури на змии, змейове, азиатски войници, мнооого орхидеи и зеленина! За магазините, shopping възможностите и заведенията изобщо няма да отваряме дума – може да прекараш там цели дни, без да ти омръзне!

Пристигнахме в хотела в ранния следобед. Там се бяха подготвили добре за нашето пристигане. 🙂

В хотела се бяха подготвили за нас добре :)

В хотела се бяха подготвили за нас добре 🙂

Регистрирахме се, взехме си по един душ и тръгнахме на разходка. Имахме някакви планове, но те не се осъществиха. Оказа се, че поради късния час 18.00 часа речния транспорт по река Chao Phraya вече не работи. Реката е основна пътна артерия и по нея се транспортират голямо кличество хора от и към основните забележителности на Банкок. Все пак използвахме времето, за да се запознаем с маршрутите на корабчетата и т.н. за следващия ден. След като вече беше ясно, че няма какво друго да се прави решихме, че е време за вечеря. Отидохме до едно малко семейно ресторантче Bonita Cafe and Social Club , което ни беше препоръчано, и фигурирапе на 2-ро място в класацията на tripadvisor за района, в който се намирахме ние.

Bonita social club and cafe. Малко и уютно ресторантче

Хората се оказаха много любезни. Казаха, че ние сме им първите клиенти от България и бяха видимо заинтригувани от нас. На изпращане даже поискаха да се снимат с нас, а на другия ден видяхме снимката публикувана на страницата им във Facebook. Мъжът беше японец, а жена му тайландка – много милички и усмихнати. Доста добре си поприказвахме с тях.

Дори и късно пре вечерта парарите още работеха

Дори и късно пре вечерта пазарите още работеха , а ние все още се чудехме кое какво е .

<Ден3     Ден5>

LEAVE THE FIRST COMMENT

AND MAKE ME REALLY HAPPY!

badge

About us

Some infos

My Profile Pic

Ние сме Пламен, Тони, Дамян и Невена, семейство ентусиасти, любители на дългите пътувания, колoезденето в планината, разходките в гората и слънцето на плажа.